BSO

De Jan Thiesschool werkt volgens het principe van het ‘vijf gelijke dagen model’. Elke schooldag gaan de kinderen tussen 08.30-14.00 uur naar school. Zij eten met de leerkracht in hun eigen klaslokaal, voor de buitenschoolse opvang werkt onze school samen met de Kinderopvang Rolde.

Buitenschoolse opvang Kinderopvang Rolde
Voor je kind wil je een fijne en prettige opvang voor- en na schooltijd, tijdens margedagen en de schoolvakanties. Een kind wil vooral vrije tijd en ontspanning na schooltijd. Wij doen onze uiterste best om een fijne en vertrouwde omgeving te creëren waar zij alle ruimte krijgen lekker te spelen. Kinderen worden uitgedaagd om met activiteiten mee te doen, grenzen te verkennen, vrienden te maken, samen te leren spelen en vooral veel lol te maken. Uiteraard krijgen zij ook alle ruimte om even lekker te ontspannen. Voorop staat dat de tijd bij de BSO vooral vrije tijd is, waar veel mag en niets moet. Kom gerust samen met je kind kennismaken en proef de sfeer. De kinderen uit groep 1 en 2 hebben een ruimte in de basisschool.

Voor meer informatie en/of inschrijven klik op deze link.